۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن
نكاتي كه قبل از شروع نرمش و ورزش هاي كمر بايد بدانيم ‏
قبل از انجام نرمش هاي كمر درد اول چند دقيقه راه برويد تا بدنتان به اصطلاح گرم شود. بتدريج بعد از چند هفته كه عضلات شكم و كمر شما قويتر شد خواهيد توانست همه نرمش ها را انجام دهيد.

لازم نيست نرمش ها را حتما به تعدادي كه در زير گفته ميشود انجام دهيد. ميتوانيد آنها را با تعداد و دفعات كمتر انجام دهيد. به تدريج و بعد از گذشت چند هفته كه عضلات شما قويتر شد ميتوانيد آنها را به تعداد بيشتر انجام دهيد.
آنها را با شدت و تعداد كم شروع كرده و به آرامي شدت و تعداد آنها را بيشتر كنيم و گرنه ممكن است نرمش ها به شما آسيب رسانده و درد كمر شما را بيشتر كند. نرمش ها را ميتوانيد با تعداد 3-2 بار تكرار شروع كنيد و بتدريج هر روز يا هر دو روز يكي به آن اضافه كنيد تا بعد از مدتي به 30-20 مرتبه برسد.



نكته مهم ديگر اين است كه تقويت عضلات به چند ماه زمان نياز دارد پس عجله نكنيد. صبر داشته باشيد و نااميد نشويد. نرمش ها را با برنامه منظم و با پشتكار انجام دهيد. مطمئن باشيد كمر درد شما بعد از 2-1 ماه به نحو قابل محسوسي كاهش پيدا مي كند.
تاریخ:
1396/10/09
تعداد بازدید:
35
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal