۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرم:
روابط عمومي آينه تمام نماي هر سازمان و اداره است
روابط عمومي آينه تمام نماي هر سازمان و اداره است
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي جهرم(وبدا)، دكتر رحمانيان رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرم در ديدار با روابط عمومي و رابطين دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومي، گفت:با توجه به گسترش روز افزون و شتابان فناوري اطلاعات و ارتباطات در جهان امروز، تاثير و نقش اطلاعات در حركت، حياط و توسعه سازمانها افزايش يافته و از آنجا كه عصر حاضر را عصر اطلاعات و ارتباط ناميده اند به نيكي در مي يابيم كه امروزه اطلاعات در كنار ساير منابع سازمان اعم از سرمايه ، نيروي انساني ، تجربه ، تخصص،  اعتبار و .... يكي از عوامل مهم و تاثيرگذاربر اثربخشي و بهره وري سازمان مي باشد.

وي با تاكيد در مورداهميت روابط عمومي به عنوان متولي جمع آوري ، تجزيه و تحليل و تفسير اطلاعات در سازمان، افزود:روابط عمومي مفاهيمي همچون ويترين سازمان، چشم و گوش مديريت ، وكيل مدافع سازمان، آينه تمام نماي سازمان و....مي توان عنوان كرد.

 دكتر رحمانيان خاطرنشان كرد:وظايف روابط عمومي ديگر به پذيرايي از ارباب رجوع، برنامه ريزي براي اوقات فراغت و تفريح كاركنان، نصب پلاكارد، پيام تبريك و تسليت و كارهايي از اين دست ختم نمي شود و با توجه به متنوع و پيچيده تر شدن روابط، افزايش رسانه ها، بالا رفتن سطح انتظارات و دانش مخاطبان ، از روابط عموميها انتظارات تخصصي تر و حرفه اي تري مي رود و روابط عمومي چنانچه بتواند به وظايف خود به نحو احسن عمل نمايد و به معناي واقعي تعريف فوق ، يك روابط عمومي كارا باشد ، مي تواند به عنوان يكي از واحدهاي كليدي و پوياي سازمان مطرح و مورد توجه قرار گيرد.
تاریخ:
1396/03/01
تعداد بازدید:
667
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal